Anunț privind declanșarea unei proceduri de transfer la cerere pentru 3 posturi aferente unor funcții publice de execuție din cadrul Departamentului pentru Românii de Pretutindeni
Departamentul pentru Românii de Pretutindeni anunță demararea unei proceduri de transfer la cerere, pentru trei posturi aferente unor funcţii publice de execuţie vacante, după cum urmează:
1. Consilier, clasa I, grad profesional superior – Serviciul juridic, contencios și acte normative – id post: 553295 – 1 post;
2. Consilier juridic, clasa I, grad profesional superior – Serviciul juridic, contencios și acte normative – id post: 569149 – 1 post;
3. Consilier achiziții publice, grad profesional superior – Serviciul economic și achiziții publice – id post: 553316 – 1 post.
Procedura de selecție în cazul transferului cuprinde următoarele etape succesive:
a) selecția persoanelor care îndeplinesc condițiile în vederea ocupării posturilor vacante prin transfer;
b) proba interviu.
Proba interviu va putea fi susținută doar de solicitanții declarați admiși la etapa selecției.
Calendarul de desfășurare:
– perioada de depunere a dosarelor: 09.10.2024 – 28.10.2024, de luni până joi în intervalul orar 08:00 – 16:30 și vineri în intervalul orar 08:00 – 14:00. Termenul limită pentru depunerea documentelor necesare este 28.10.2024, ora 16:30.
– selecția persoanelor care îndeplinesc condițiile în vederea ocupării posturilor vacante prin transfer: în termen de 48 de ore de la data expirării termenului de depunere a cererilor de transfer;
– proba interviu în data de 11.11.2024, ora 10:00, la sediul Departamentului pentru Românii de Pretutindeni.
Detalii complete privind documentele necesare pentru depunerea cererilor, condițiile specifice și bibliografia și tematica stabilită în vederea susținerii transferului la cerere sunt disponibile în acest anunț: Anunț _Declanșarea unei proceduri de transfer la cerere pentru 3 posturi aferente unor funcții publice de execuție din cadrul Departamentului pentru Românii de Pretutindeni
Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal