ACHIZITII PUBLICE

Servicii organizare eveniment pentru Ziua Românilor de Pretutindeni 2024, cu desfășurare în perioada 23 – 27 mai 2024, la București 

Proiectul Ziua Românilor de Pretutindeni 2024 urmărește să pună la dispoziția reprezentanților comunităților de români din afara granițelor o platformă de dezbatere, continuarea dialogului, prezentare a așteptărilor și lansare a ideilor și soluțiilor care să vină în întâmpinarea necesităților românilor din diaspora și din comunitățile istorice. Astfel, la finalul lunii mai, DRP își propune organizarea unor evenimente artistice și culturale, la care vor fi invitați minim 300 și maxim 1000 de persoane, români de pretutindeni care locuiesc în afara țării, precum și alte persoane care pot sprijini demersurile de inițiere și dezvoltare a dialogului dintre România și românii de peste granițe.

 

Anunt publicitar SEAP pentru SERVICII ORGANIZARE EVENIMENT ZRP 2024

Documentatie de atribuire pentru SERVICII ORGANIZARE ZRP2024 din 30.04.2024

ADRESA ERATA pentru SERVICII ORGANIZARE ZRP 2024

Adresă răspuns clarificari din 07.05.2024

2 Adresa raspuns clarificari din 07.05.2024

2 ADRESA ERATA pentru SERVICII ORGANIZARE ZRP 2024 din 07.05.2024

PV DE DESCHIDERE pentru ORGANIZARE EVENIMENT ZIUA ROMANILOR DE PREETUTINDENI 2024


Anunț publicitar SEAP pentru SERVICII ZRP 2024

Documentație de atribuire pentru SERVICII ORGANIZARE ZRP 2024

Adresă răspuns clarificări ZRP2024

Adresa raspuns clarificari ZRP 2024 – 2

1 PV DE DESCHIDERE pentru ORGANIZARE EVENIMENT ZIUA ROMÂNILOR DE PRETUTINDENI 2024

RAPORT DE ANULARE pentru servicii organizare ZRP 2024

 


STRATEGIA ANUALĂ DE ACHIZIȚII PUBLICE PE ANUL 2024 A DEPARTAMENTULUI PENTRU ROMÂNII DE PRETUTINDENI 

Strategia anuală de achiziții publice pe anul 2024 


„Achiziția de materiale promoționale personalizate pentru promovarea documentelor strategice rezultate din cadrul proiectului: “Cadrul strategic pentru dezvoltarea infrastructurii politicilor publice derulate de DRP”, SIPOCA 730, cod SIPOCA 730/cod MySMIS 130070”

Anunt publicitar din SEAP

Raport de anulare pentru MATERIALE SIPOCA730


“Servicii legare, scanare și stocare electronică de documente din cadrul proiectului: “Cadrul strategic pentru dezvoltarea infrastructurii politicilor publice derulate de DRP”, SIPOCA 730, cod SIPOCA 730/cod MySMIS 130070”

Anunt publicitar SEAP pentru SERVICII LEGARE SCANARE SI STOCARE ELECTRONICA DOCUMENTE SIPOCA 730

Documentatie de atribuire SERVICII LEGARE SCANARE DOCUMENTE SIPOCA730

Adresa raspuns clarificare SERVICII LEGARE SCANARE DOCUMENTE SIPOCA730

Raportul procedurii SERVICII LEGARE SCANARE DOCUMENTE SIPOCA 730

 

Anunt SEAP

Anunt de tip erata pentru SERVICII LEGARE SCANARE DOCUMENTE SIPOCA730

Anunt de tip erata, Adresa raspuns clarificari si Documentatia de atribuire

Adresa raspuns clarificare nr. 177 din 28.08.2023

 

DECLARATIE DE PARTICIPARE pentru SERVICII LEGARE SCANARE DOCUMENTE SIPOCA730

PV DE DESCHIDERE pentru SERVICII LEGARE SCANARE DOCUMENTE SIPOCA730


„Servicii de cazare și masă în cadrul proiectului

Ziua Românilor de Pretutindeni 2023″

Departamentul pentru Românii de Pretutindeni, cu sediul în Bucureşti, str Muzeul Zambaccian nr. 17, sector 1. va organiza achiziţia publică pentru atribuirea CONTRACTULUI PRIVIND ACHIZIȚIONAREA DE SERVICII DE CAZARE ȘI MASĂ ÎN CADRUL PROIECTULUI ZIUA ROMÂNILOR DE PRETUTINDENI 2023

  • Cod CPV: 98341000-5 – Servicii de cazare (Rev.2)

       55300000-3 -Servicii de restaurant și de servire a mâncării (Rev.2).

  • Modalitatea de achiziţie: procedura proprie;
  • Data limită pentru depunerea ofertelor este 22.05.2023, ora 09:00.
  • Oferta se va depune la sediul Departamentului pentru Românii de Pretutindeni din Str. Muzeul Zambaccian, nr. 17, Sector 1, București, cod 011871, sau pe mail la adresa: secretariat@dprp.gov.ro cu CC: bobe@dprp.gov.ro
  • Criteriul de atribuire: ”prețul cel mai scăzut”

     Pentru relaţii suplimentare ne puteţi contacta la tel : 0374.414.630, Compartimentul Achiziţii Publice, persoana de contact: Bogdan Bobe, email : bogdan.bobe@dprp.gov.ro.

Cerințe achiziție cazare și masă


 

Servicii organizare eveniment pentru Ziua Românilor de Pretutindeni 2023, în perioada 25-28 mai 2023, București

Adresa nr. DRP4532 din 18.05.2023 catre SC SKY TRAVEL MANAGEMENT SRL

„Servicii organizare eveniment pentru Ziua Românilor de Pretutindeni 2023, în perioada 25-28 mai 2023, București”, cu  data limită de transmitere oferte: 08.05.2023, ora 10:00

Documentatie atribuire SERVICII ORGANIZARE ZIUA ROMANILOR DE PRETUTINDENI pdf

Documentatie atribuire SERVICII ORGANIZARE ZIUA ROMANILOR DE PRETUTINDENI doc

1 Adresă comunicare de clarificări pentru SERVICII ORGANIZARE EVENIMENT ZIUA ROMÂNILOR DE PRETUTINDENI

2 Adresa clarificari din 04.05.2023


Achiziție vouchere de vacanță 2023

Anunț achiziție vouchere de vacanță 2023

Documentatie atribuire vouchere_2023


Achiziție Servicii de poștă și curierat internațional

invitatie

caiet sarcini


Achiziție Tablete electronice si carduri de memorie pentru proiectul – Tableta cu povesti

invitatie achizitie Tableta cu povesti

cerinte min tableta_card memorie


Achiziție materiale promoționale, set de promovare culturală: stegulețe de birou, drapelul României, harta României, stema României, insigne (pin tricolor) – 200 seturi”, cu data limită depunere ofertă: 24.11.2022, ora 09:00.

Anunt publicitar SEAP pentru STEAG

CAIET DE SARCINI pentru STEGULETE, DRAPEL, STEME, INSIGNE, HARTA


Achiziție seturi de promovare culturală ”Mândru că sunt român” pentru: ștergar traditional, cocarde, set ie, traistă, brâu – 200 seturi, cu data limită depunere ofertă: 24.11.2022, ora 09:30

Anunt publicitar SEAP pentru IE

CAIET DE SARCINI pentru STERGAR, COCARDE, SET IE, TRAISTA, BRAU


Achiziție seturi educationale-JOCURI” 17.11.2022

cerinte seturi educationale-JOCURI

invitatie achiziție seturi educationale-JOCURI


Achiziţie publică de manuale și cărți din cadrul Seturilor didactice ”România este țara mea!” 17.11.2022

cerinte seturi eduationale manuale si carti

invitatie achiziţie publică de manuale și cărți din cadrul Seturilor did…


Achiziție stickuri personalizate 17.11.2022

cerinte seturi de promovare culturala – stickuri

invitatie achiziție seturi de promovare culturala – stickuri personaliza…

2.11.2022

ACHIZIȚIE IT

Invitatie

Cantitati_specificatii minime


24.10.2022

Achiziție de servicii de organizare și desfășurare a programelor de perfecționare/specializare profesională – Reluare

Achiziție de servicii de organizare și desfășurare a programelor de perfecționare/specializare profesională


7.10.2022

“Servicii de informare și publicitate, pentru realizarea de consultări cu autorități publice și societatea civilă și pentru promovarea online a activității Departamentului pentru Românii de Pretutindeni, în cadrul proiectului ”Cadrul strategic pentru dezvoltarea infrastructurii politicilor publice derulate de DRP”, COD SIPOCA730/MySMIS 130070”, cu data limita de depunere oferte: 14.10.2022 ora: 11:00.

Anunt publicitar din SEAP pentru SERVICII INFORMARE PUBLICITATE

Documentatie atribuire SERVICII PROMOVARE ONLINE SIPOCA 730

Adresa raspuns clarificari SERVICII INFORMARE SI PUBLICITATE

Servicii pentru organizarea în format hibrid a conferinței intermediare, servicii catering și conferință finală, în bucurești și online, proiect în cadrul proiectului sipoca 730 – „Cadrul strategic pentru dezvoltarea infrastructurii politicilor publice derulate de DRP”, COD SIPOCA730/MYSMIS 130070”, cu data limita de depunere oferte: 14.10.2022 ora: 10:00

Anunt publicitar SEAP pentru SERVICII CONFERINTE SIPOCA730

Documentatie atribuire SERVICII ORGANIZARE EVENIMENTE SIPOCA 730


5.10.2022

Achiziția de servicii formare profesionala pentru personal DRP în domeniile: prelucrare date statistice, planificare strategica, politici publice Cadrul strategic pentru dezvoltarea infrastructurii politicilor publice derulate de MRP SIPOCA 730, cod SIPOCA 730/cod MySMIS 130070”, cu data limită de depunere a ofertelor: 11.10.2022, ora: 10:00.

Anunt publicitarSEAP din 05.10.2022 SERVICII FORMARE PROFESIONALA SIPOCA730

Completare documentatie pentru SERVICII FORMARE SIPOCA730 din 05.10.2022


26.09.2022

SERVICII FORMARE PROFESIONALA PENTRU PERSONAL DRP ÎN DOMENIILE: PRELUCRARE DATE STATISTICE, PLANIFICARE STRATEGICA, POLITICI PUBLICE CADRUL STRATEGIC PENTRU DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII POLITICILOR PUBLICE DERULATE DE MRP SIPOCA 730, COD SIPOCA 730/COD MYSMIS 130070”, cu data limită pentru depunerea ofertei: 06.10.2022 ora: 10:00.


15. 09. 2022

Achiziția de servicii de organizare și desfășurare a programelor de perfecționare – specializare profesională

 


PROGRAMUL DE TABERE „ARC” 2022, ROMÂNIA, servicii de transport persoane

Sectiunea I – Instructiuni catre ofertanti Tabere ARC 2022 S

Sectiunea II – Caiet de sarcini ARC 2022 transport din 01.07.2022

Sectiunea III – FORMULARE -TABARA ARC 2022

Sectiunea IV – model de Contract_Programul ARC 2022 – transport

 


PROGRAMUL DE TABERE „ARC” 2022, ROMÂNIA

INVITAŢIE DE PARTICIPARE pentru TABERE ARC 2022 ROMANIA

Sectiunea I Instructiuni catre ofertanti Tabere ARC 2022

Sectiunea II_Caiet de sarcini ARC 2022 materiale ateliere

Sectiunea II Caiet de sarcini ARC 2022 materiale promoționale

Sectiunea II_Caiet de sarcini ARC 2022 transport

Sectiunea III_FORMULARE -TABARA ARC 2022

Sectiunea IV_model de Contract_Programul ARC 2022_produse ateliere

 Sectiunea IV_model de Contract Programul ARC 2022_produse promotionale

Sectiunea IV_model de Contract Programul ARC 2022_transport

Raportul procedurii LOT 1

Raportul procedurii LOT 3


INVITAŢIE DE PARTICIPARE pentru SERVICII DE ARHIVARE A DOCUMENTELOR DIN CADRUL DRP

Documentatie atribuire arhivare

 


Anunt de consultare a pietei in SEAP din 04.05.2022

Caiet de Sarcini 4 mai 2022

Studiu privind cercetarea pieței

 


Anunt achizitionare vouchere

Documentatie atribuire vouchere_2022


 

Anunt de consultare al pietei din SEAP

Caiet de Sarcini Studiu din 11.04.2022

Cercetarea pietei studiu

Sari la conținut